Re: Gribb?

Brukernavn: Passord: Husk meg
Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4041
Glemt passordet? Registrer deg

Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Forum forside - Etterlys kortspill

Christopher
09.07.2009
Skriv svar
Re: Gribb?

Her er deg jeg vet:
Skal ha 2 kort på hånden, og det går ut på å samle stikk. Det skal også vere lov å stjele stikk fra motspilleren.

Andre forslag


Ran

Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4447
Hvor lenge tør du å trekke fra bunken?
4

Gin Rummy
2 spillere
Legg ut kombinasjoner når spillet avsluttes.
4.1

Japansk Whist
2 spillere
Morsomt stikk-spill for to.
4

Poker: 5-korts stud
2-16 spillere
Poker-spill med bare ett skjult kort.
2.7


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
Gribb? Christopher
04.07.2009
Kasper
01.11.2025

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".